poniedziałek, 1 października 2012

Październikowe listy życzeń

Z wykreślaniem kolejnych pozycji w naszych wrześniowych listach było różnie. Dokładniej mówiąc, Julia nie skreśliła nic, ja natomiast kupiłam rurki khaki, sneakersy na koturnie i książkę Camilli Lackberg. W każdym razie, nasze wrześniowe listy życzeń są wciąż aktualne (gdyby ktoś kiedyś jakiś prezent). Nie powstrzymało nas to jednak od stworzenia kolejnych. W końcu co chwilę pojawia się jakaś rzecz, którą „koniecznie musimy mieć”. Moja październikowa lista jest bardziej teoretyczna niż wrześniowa, ponieważ podjęłam postanowienie nie kupowania ubrań do połowy listopada. Ot ćwiczenie silnej woli. Zobaczymy, co z tego wyjdzie ;) A Wy o czym marzycie w tym miesiącu? 
1. Pokrowiec na telefon MISBHV
2. Bordowa ramoneska Mango
3. Czerwona bluzka z baskinką Mango
4. Czarne segregatory Ikea
5. Szara bluza z napisem Mango
6. Książka „Fashion Babylon” Empik
7. Czarne pudełka Ikea 
8. Koszulka z sową Review
9. Miękki koc Ikea


1. Czytnik e-booków Empik
2. Koszula moro Zara
3. Ksiązka „Cyfrowa fotografia ślubna” Empik
4. Płyta „Away From The World” Dave Matthews Band Amazon
5. Ciemnoszare zasłony Ikea
6. Kubek w kształcie obiektywu Flo
7. Czarna lampa Ikea
8. Papilotki do muffinów Allegro

10 komentarzy:

  1. oj ja też mam listę ale wole jej nie robić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadanie takiej listy to naprawdę sukces. Moja jest niezdefiniowana i bliżej nie określona, zawiera "wszystko co wpadnie mi w oko" ;) Obiecałam sobie, że październik będzie dniem bez zakupów , a wczoraj już kupiłam w sh uroczą narzutkę. Powinnam się bardziej postarać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co trwam w moim postanowieniu. Już drugi dzień ;) Jeszcze tylko czterdzieści parę

      Usuń
  3. Fajny blog :D Nigdy specjalnie nie interesowały mnie blogi o podobnej tematyce, ale ten mnie zaintrygował ;) Będę wpadać.

    OdpowiedzUsuń